Snoran Plus – naturalny środek na chrapanie

Snoran Plus – naturalny środek na chrapanieWszyscy znamy chrapanie. Jeśli nie jesteśmy głównymi winowajcami tego hałaśliwego nocnego problemu, to wiemy, kto to robi. Chrapanie dotyka około połowy naszej populacji, a 25% z nas to zwykłe chrapanie.

Ale dlaczego w ogóle chrapiemy? Kiedy zasypiamy, nasze mięśnie szyi rozluźniają się. Czasami mogą być zbyt zrelaksowani. Powoduje to, że górne drogi oddechowe-to znaczy nos i gardło-stają się zbyt wąskie, aby wystarczająca ilość powietrza mogła dostać się do płuc. Kiedy tak się dzieje, otaczające tkanki wibrują i wywołują dźwięki, które rozpoznajemy jako chrapanie. Im węższe są Twoje drogi oddechowe, tym silniejsze wibracje i głośniejsze chrapanie.

Oprócz tego, że chrapanie jest przeszkodą dla Twoich przyjaciół lub partnera, wpływa również na to, jak śpisz. Obniża to jakość snu, może prowadzić do bezdechu sennego lub prowadzić do przewlekłego braku snu. Czy kiedykolwiek obudziłeś się rano zmęczony, zirytowany i nie czułeś się tak dobrze wypoczęty w nocy? Przyczyną może być chrapanie. Dobrą wiadomością jest to, że istnieją naturalne środki na chrapanie, które mogą pomóc.

Co sprawia, że chrapam?

Co sprawia, że chrapam?W grę wchodzi kilka czynników. Jednym z popularnych jest waga. Noszenie dodatkowej wagi na szyi i gardle może powodować chrapanie. Jest też stara, dobra Biologia. Ogólnie rzecz biorąc, mężczyźni mają węższe drogi oddechowe niż kobiety i częściej chrapią.

Spanie na plecach może również sprawić, że będziesz bardziej podatny na chrapanie. Nawet kształt ust lub zatkany nos z zimna może sprawić, że będziesz brzmiał jak stary silnik, który nabiera tempa.

Inną bardzo popularną jest struktura całej jamy nosowej. Skrzywione przegrody, polipy nosa i powiększone migdałki mogą być przyczyną chrapania.

Sposób, w jaki chrapiesz, może również mówić o tym, dlaczego chrapiesz. Jeśli chrapiesz z zamkniętymi ustami, możesz chrapać z powodu problemu z językiem. Chociaż jeśli chrapiesz z otwartymi ustami, przyczyną chrapania może być problem z gardłem.

Ustalenie, dlaczego chrapiesz, jest bardzo ważne, aby dowiedzieć się, jak to zatrzymać.

Skąd w ogóle wiesz, że chrapiesz?
Jeśli śpisz z partnerem, jesteśmy prawie pewni, że otrzymałeś więcej niż jedną lub dwie skargi na chrapanie. Ale co, jeśli będziesz spała sama? To proste, zapisz się podczas snu. Aplikacje takie jak Sleep Cycle mają doskonałą funkcję śledzenia chrapania. Tracker mierzy dźwięk twojego chrapania i wpływ, jaki może mieć na jakość Twojego snu.

Naturalne środki na chrapanie, które mogą pomóc

Naturalne środki na chrapanie, które mogą pomócIstnieje kilka sposobów radzenia sobie z chrapaniem. Niektóre medyczne i niektóre naturalne. Leczenie farmakologiczne jest zwykle zalecane w ekstremalnych sytuacjach. Na przykład, gdy chrapanie prowadzi do bezdechu sennego. Ale zanim przejdziesz do leczenia, spróbuj tych naturalnych środków na chrapanie, które działają jak zaklęcie.

Zrzuć trochę wagi. Osoby z nadwagą są dwa razy bardziej narażone na chrapanie niż ci, którzy tego nie robią. powód jest prosty: osoby z nadwagą noszą nadmiar tłuszczu na szyi, który zwęża drogi oddechowe i powoduje chrapanie. Więc zrzuć kilka kilogramów i pozbądź się hałaśliwego nocnego towarzysza. Zmiana diety, niektóre ćwiczenia i, co dziwne, wystarczająca ilość snu pomoże Ci schudnąć.

Zmień swoją pozycję do spania. Spanie na plecach może spowodować zablokowanie lub zwężenie dróg oddechowych. Jeśli zauważysz, że chrapiesz podczas snu na plecach, nadszedł czas, aby zmienić pozycję do spania. Zwykle zaleca się spanie na boku. Stare nawyki umierają z trudem, więc są szanse, że pogrążając się głębiej w sen, ponownie przewrócisz się na plecy. A co z naprawą? Zainwestuj w poduszkę na ciało. Poduszka na ciało pomoże Ci utrzymać sen na boku. Kolejną starą podstępną sztuczką jest szycie piłek tenisowych z tyłu Piżamy.

Zmniejsz spożycie alkoholu i papierosów. Jeśli regularnie pijesz alkohol, szczególnie przed snem, może to być przyczyną twojego chrapania. Picie alkoholu na kilka godzin przed snem rozluźnia mięśnie gardła, powodując chrapanie. Zwykli palacze również mają tendencję do chrapania. Palenie drażni tkanki gardła, prowadząc do stanu zapalnego, który prowadzi do chrapania.

Pij więcej wody. Pozostawanie nawodnionym jest zawsze dobrym pomysłem, szczególnie dla chrapiących. Odwodnienie prowadzi do powstawania śluzu w nosie, który może powodować chrapanie. Zaleca się picie około 3,7 litra wody dla mężczyzn i około 2,7 litra wody dla kobiet.

Kup parę nawilżaczy powietrza do swojego pokoju. Chociaż suche powietrze może nie być główną przyczyną twojego chrapania, z pewnością może go zaostrzyć. Więc weź parę nawilżaczy, aby powietrze w twoim pokoju było przyjemne i wilgotne. Dodatkowa wilgoć w powietrzu pomoże smarować gardło. Ułatwia to przepływ powietrza do wewnątrz i na zewnątrz, nie powodując żadnych hałaśliwych wibracji.

Ćwicz mięśnie języka i gardła. Chrapiesz, gdy mięśnie języka i gardła są zbyt rozluźnione. Wzmocnienie ich pomoże Ci się zatrzymać. Istnieje kilka ćwiczeń, które mogą pomóc ci to wzmocnić. Doskonałym i łatwym hackem, aby uzyskać ćwiczenia na gardle, jest śpiew. Więc zrób sobie koncert pod prysznicem lub w samochodzie. Twój partner lub współlokatorzy mogą uznać to za denerwujące, ale będzie mniej irytujące niż twoje chrapanie. Aby wypracować język, umieść czubek języka za wierzchołkiem zębów i przesuwaj go tam iz powrotem przez kilka minut dziennie.