Jak zrobić zdrowe ciało i styl życia?

Diety, fitness, styl życia: jak należy codziennej diety w nauce

Diety, fitness, styl życia jak należy codziennej diety w nauceZastanawiam się, czy to lepiej trenować rano czy wieczorem? Jeśli to dodatki, które bierzesz codziennie naprawdę coś? Lub, być może, ile ćwiczeń należy rozpocząć, aby zobaczyć wyniki?

Jak się wydaje, niektórzy naukowcy szukali odpowiedzi na te pytania. Można użyć odpowiedzi do podręcznika wiele rozwiązań, które można podjąć z dnia na dzień, od tego, co jesz rano, jak często pierzesz pościel na łóżku.

Jeśli masz byli wczoraj w prysznic, musisz chyba pominąć go dzisiaj. Większa ilość sygnałów świadczy o tym, że zbyt wiele dusz może zepsuć twoją skórę i suche włosy. To oprócz usunięcia pyłu i zanieczyszczeń, można również spłukując wielu bakterii i olejów występujących w naturze, ale przydatne, aby utrzymać skórę i włosy.

„Paradoksalnie, ale ludzie, którzy ciągle myć włosy, aby pozbyć się brudu, faktycznie suszenia na skórę głowy i produkować więcej błota”, – powiedział Biznes był wtyczką, Lynn Goldberg, dermatolog i dyrektor kliniki specjalizujące się w трихологии, Bostońskiego centrum medycznego.

Kiedy on przychodzi, aby stworzyć swój własny rutyny, trzeba wziąć pod uwagę dwie rzeczy: suchość, średni skóry i skóry głowy i strukturę włosów. Jeśli nie są one ani tłustej, ani bardzo suchej, jest prawdopodobne, że oba muszą być myte maksymalnie raz lub dwa razy w tygodniu. Jeśli włosy są kręcone i gęste, może być konieczne, aby umyć go jeszcze rzadziej, ponieważ duży włosów spowolnić rozprzestrzenianie się olej od nasady, na całej długości włosów.

Wiele rzeczy zdarzają się naturalnie w naszych ciałach, kiedy budzimy się. Oprócz opracowania magiczną zdolnością ignorować głośne dźwięki, takie jak alarm, nasze ciała rozpocząć wypompowywanie kortyzolu, hormonu, rodzaj naturalnej kofeiny. Poziomy kortyzolu większość ludzi osiągają szczyt między 8 a 9 rano.

Zamiast przyłączyć się do tego pociągu pobudzenia, jednak kawa, zużywanego w tym razem naprawdę może złagodzić skutki naturalnych kortyzolu, według Stephena Millera, kandydat w mundurze służby uniwersytetu nauk zdrowia w Bethesda, w stanie Maryland. Zamiast pić go w ciągu tego okresu czasu, Miller poleca na czczo, co najmniej godzinę po tym, jak obudził się.

Badania pokazują, że poranny trening na pusty żołądek przyczynia się do utraty masy ciała i zwiększa poziom energii, co pozwala organizmowi spalić tłuszcz przez cały dzień. Raz trening po tym, jak budzisz się rano, może skłonić organizm wykorzystać swoje zapasy tłuszczu, a nie po prostu „spalić” w ostatnim czasie na śniadanie lub obiad.

Również treningi w najbliższym czasie może to oznaczać, narażając się więcej światła słonecznego, który jest kluczem, aby prawidłowo zainstalować dobowy rytm organizmu. W jednym z badań, ludzie, którzy są упивались intensywnego światła słonecznego w ciągu dwóch godzin po przebudzeniu była bardziej chude i bardziej w stanie zarządzać swoją wagę w porównaniu z tymi, którzy nie dostaje naturalnego światła, niezależnie od tego, co jedli w ciągu dnia.

Jak utrzymać swój styl życia

Jak utrzymać swój styl życiaWszelkie ćwiczenia fizyczne-to zdrowy sposób na rozpoczęcie dnia, ale taki, który będzie miał korzyści dla ciała i mózgu ćwiczenia aerobowe lub „cardio”. „Ćwiczenia aerobowe-to klucz do twojego umysłu, jak ma się to do twojego serca” – piszą autorzy artykułu w blogu Harvard Medical school pod nazwą Umysł i nastrój.

W „cardio” najbliżej potrzebujemy cudu narkotyków. Badania pokazują, że bieganie lub pływanie pomaga podnieść na duchu, jasność umysłu, a także może pomóc chronić od niektórych rozpadów poznawczych), które występują wraz z wiekiem. To również wzmacnia serce i płuca i poprawia tonus. Następnie iść dalej, wskazane jest, aby co najmniej 45 minut na raz.

Jeśli zazwyczaj jesz śniadanie, istnieją trzy główne składniki, które muszą być: białko, błonnik i zdrowe tłuszcze. Większość śniadań w USA nie brakuje we wszystkich trzech. Zamiast tego, są one pełne rafinowanych węglowodanów, typ węglowodanowy niezdrowych, która szybko zamienia się w cukier w naszym organizmie. Naleśniki, bułeczki, babeczki, a nawet kaszy wszystkie należą do tej kategorii. Dodać sok owocowy w proszku i dostaniesz świetny deser.

Zamiast tego, spróbuj kilka jaj z kilkoma kawałkami awokado lub jogurt grecki (nie jest bardzo dużo, ponieważ może on zawierać dużo cukru) z orzechami. Produkty te będą wypełnić, aby pomóc poprawić trawienie i wzmocnić mięśnie.

Jeśli chcesz schudnąć i inne diety rozczarowały was, może chcesz spróbować program dietetyczny, znaną jak szybko migać, po sprawdzeniu z lekarzem, oczywiście. Istnieje kilka wersji tej diety, ale jednym z najbardziej popularnych zawiera głodówka w ciągu 16 godzin, a spożycie żywności na osiem. Większość ludzi wybrać okna, gdzie można zjeść od 12 do 20 pm, co w rzeczywistości oznacza pominąć śniadanie, ale jest coś, co chcesz w oknie „moc” z osiem godzin.

Wielu badania wykazały, że przerywany post jest nie mniej wiarygodne dla utraty wagi, jak i tradycyjne diety. Niektóre badania na zwierzętach wskazują, że to może mieć i inne korzyści, takie jak zmniejszenie ryzyka niektórych nowotworów, a nawet przedłużenie życia, ale te badania powinny być powtórzone w ludziach.